Ik help assurantiekantoren groeien in klantcontact.
Om klanten voortaan maximaal te bedienen.
Van 'ja' en 'amen' naar zelf actief vragen stellen
"Heeft u verder nog vragen?" of "Kan ik u nog ergens mee van dienst zijn?"
Twee typische vragen van een assurantieadviseur.
Aan het einde van een adviesgesprek.
Terwijl je hiermee de regie uit handen geeft.
En ervoor zorgt dat het alleen maar over die nieuwe auto gaat.
In plaats daarvan wil je actief vragen stellen. En proactief adviseren.
Om klanten zo maximaal te bedienen.
Ik help assurantiekantoren van reactief dienstverlenend naar proactief adviserend klantcontact.
Met als resultaat:
Aandacht voor en herkenning van de specifieke wensen en behoeftes van klant,
Leiding in het gesprek,
Invloed op de beslissing van klanten,
Gespreksvaardigheden om klanten maximaal te bedienen.
Aanbevelingen
Contact
Benieuwd naar hoe ik jouw assurantiekantoor kan helpen groeien in identiteit, zichtbaarheid en klantcontact?
Vul je contactgegevens in en ik neem snel contact met je op voor een kennismaking.