Cheatsheet Klantgericht schrijven

Updated: May 13

Wow, wat een aandacht voor én herkenning in mijn artikel 'Twijfels wegnemen door Klantgericht schrijven'. Want wat blijkt? Veel assurantiekantoren gebruiken ouderwetse schrijftaal. Dit terwijl klanten in gewone mensentaal willen communiceren. Hier ligt een gat dat we moeten dichten!


Mijn inspiratiebron is Paula van Gemen. Zij is expert op het vlak van helder en klantgericht schrijven. Volg haar online en via Social Media!


Voor nu heb ik een cheatsheet voor je samengesteld. Ouderwetse woorden die je vanaf vandaag kan vervangen door gewone mensentaal.


Succes met Klantgericht schrijven!


Dat lukt me niet zonder hulp

Wil je ook Klantgericht leren schrijven om zo bij klanten een lach op het gezicht te toveren na een mail of brief van jouw hand?

Ik help je graag groeien!

Ben je benieuwd naar wat ik voor jou kan betekenen of geïnteresseerd in een samenwerking? Contact me via welkom@marijereniers.nl of 06 - 41 07 62 10.

Graag tot snel,

Marije Reniers


PS: Ik deel elke laatste woensdag van de maand tips over het groeien in identiteit, klantvaardigheden en resultaten voor het assurantiekantoor. Wil je die ontvangen? Schrijf je nu in via deze link.






  • White LinkedIn Icon